sobota, 23 listopada 2013

Grog z pomarańczami


                                  




            Niedawno byłam z rodziną w Zakopanym, może to przereklamowane miasto niektórzy powiedzą, ale ja je uwielbiam.  Ten niesamowity klimat miasta podkreślają regionalne restauracje i zapachy, które unoszą się po Krupówkach i całej reszcie większych czy mniejszych zakątków naszej zimowej stolicy. Z racji, iż było w zeszłym tygodniu już dość chłodno postanowiliśmy się rozgrzać - pychotek było nie mało. Aczkolwiek znalazłam swój smak i tym, że smakiem i przepisem  na niego chciałam się z Wami podzielić. Mam nadzieje, że napój tym bardziej się przyda iż idą zimne dni. Życzę smacznego rozgrzewania ! 

Składniki: 2 torebki herbaty malinowej
60 ml rumu brązowego
1 pomarańcza
4 łyżeczki cukru brązowego
2 laski cynamonowe
4 gwiazdki anyżu
Przygotowanie:
Herbatę zalej w dzbanku wrzącą wodą i odstaw na 3-5 minut. Wyjmij torebki z naparu, dodaj do niego rum. Pomarańczę umyj gorącą wodą, pokrój w plastry. Do czterech szklanek włóż plastry pomarańczy, wsyp po łyżeczce cukru, włóż po połówce laski cynamonu i gwiazdce anyżu. Natychmiast podaj do picia.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz